piątek, 28 listopada 2014

Prolog


Tak na początek, jeszcze raz wszystkich witam. ;D Z góry przepraszam, za tak byle jaki prolog, ale serio nie miałam pomysłu. A obiecałam dziś coś dodać. ;D
Rozdziały postaram się dodawać mniej więcej regularnie. Co tydzień w piątek, albo sobotę. 
Zachęcam do komentowania. ;DDD





OLIMP, 2063r.

Zeus nigdy wcześniej nie był zmuszony do podjęcia tak trudnej decyzji. Światu ponownie grozi niebezpieczeństwo. Tym razem o wiele większe od poprzednich.
- Spokój- krzyknął do pozostałych olimpijczyków. Wstał z tronu i uważnie przyjrzał się każdemu z bogów. Byli zaniepokojeni i zmartwieni.- Może w końcu zaczniemy?
- Masz jakiś pomysł? Przecież nie możemy osobiście im pomóc- odparła Atena kpiąco.
- Tak. Myślałem nad tym długo. Nie mamy innego wyjścia. Skoro my nie możemy pomóc herosom, zrobi to jeden z nich- oznajmił władca nieba. Bogowie wymienili się zdziwionymi spojrzeniami. Tylko Hadesa siedział spokojnie, obserwując wszystkich z nikłym uśmiechem na twarzy. Zeus wcześniej udał się do niego i wszystko opowiedział. Razem stwierdzili, że to jedyne wyjście.
- Sorki, ale o czym ty mówisz? No bo wiesz, za bardzo logiczne to nie jest- odezwał się Apollo. Szczerze, chciał jak najszybciej opuścić naradę. Umówił się ze śmiertelniczką i za nic nie mógł się spóźnić.
- Mój brat zawsze musi przeciągać- Hades wstał z tronu.- Chodzi o to, że najlepszym wyjściem będzie przywrócenie do życia jednego z naszych dzieci.
Zeus spiorunował brata spojrzeniem, ale nic nie powiedział. W końcu co za różnica, kto poinformował o jego pomyśle innych?
Po sali rozszedł się niespokojny pomruk. Prawie nikt nie odważył się odezwać. Nikt, oprócz Aresa.
- Co zrobić? Chyba zwariowałeś staruszku- zwrócił się do Zeusa.- Przecież ustaliliśmy 45 lat temu, że nikogo nie będziemy ożywiać. Kto jak kto, ale ty chyba powinieneś przestrzegać tej zasady.
- A masz jakieś inne propozycje? My nie możemy zrobić nic innego. A poza tym, herosi którzy uczestniczyli w walce z Kronosem i Gają mają... duże doświadczenie. Poza tym mam Ci przypominać o przepowiedni?
- Nie wiemy, kiedy ta przepowiednia miałaby się spełnić. Może dotyczy herosów, którzy dopiero się urodzą, albo... no sam nie wiem. No i co ona w ogóle ma do rzeczy?
W tym momencie Atena wszystko zrozumiała. Uświadomiła sobie, że jej ojciec ma rację.
- No tak- pokiwała głową.- Musimy uzdrowić Nica di Angelo.
- A niby dlaczego jego?!- oburzył się, nic nie mówiący do tej pory Posejdon.- Przecież mój syn bardziej by się nadawał.
- Może i tak, ale w przepowiedni mowa o dzieciach Wielkiej Trójki. W tym o synu Hadesa, a przecież od śmierci di Angelo nie było żadnego innego- stwierdził spokojnie Zeus. Sam był zły, że to nie jego syn dostanie drugą szansę. Ale teraz dobro całego świata jest ważniejsze od jego kaprysów. Hades wyglądał na wielce zadowolonego. Nawet nieznacznie się uśmiechnął. No bo w końcu, kto nie cieszyłby się z przywrócenia życia swojemu dziecku?

- Wszyscy się zgadzają, czy mają inne pomysły?- Zeus groźnie spojrzał na każdego obecnego. Prawdę mówiąc, spodziewał się dziesiątek zażaleń i sprzeciwów, ale ku jego zaskoczeniu wszyscy tylko potaknęli. Może w końcu wydorośleli i zrozumieli, że to dla dobra wszystkich?- Bracie- zwrócił się do Hadesa.- Skoro nikt niczego nie wnosi, wiesz co masz robić. Wszyscy wyrażamy na to zgodę- Pan Umarłych pokiwał głową i rozpłynął się w cieniach, udając się do Elizjum.  

20 komentarzy:

  1. No więc..
    No..
    Pfff...
    No..
    No prolog XD
    Nico zostanie ożywiony.
    Posejdon i bulwers, że ożywią Nico a nie Percy'ego.
    Prolog ciekawie napisany, chodzi mi o to, że no.. nie wiem tak jakoś mi się podoba XD
    *Argumentacja lvl hard*
    No i no..
    Nie będę ukrywać, że czekam na 1 rozdział XD

    To ja mam kolejnego bloga do sprawdzania czy przypadkiem autor nie wrzucił CD. XD

    Soooł..
    Życzę w kij dużo weny i no w kij dużo weny XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy komentarz. ;D
      No wiem, że inaczej napisany, ale ząb mnie boli. A jak mnie ząb boli to mam czasami bardzo dziwne pomysły. ;)))

      Cd ma być za tydzień, ale jeśli nadrobię inne rozdziały i odpisze lekcje z całego tygodnia, to może dodam wcześniej. ;)))

      Dziękuję za wenę. ;D

      Usuń
    2. Wena to dobro XD
      CD. za tydzień...
      I tak będę sprawdzać codziennie.. XD
      No to jeszcze życzę żeby ząb przestał ciebie boleć.

      Tak musiałam odpisać XD

      Usuń
    3. O tak. Wena bardzo dobra. ;))) Co byśmy bez niej zrobili?

      Zobaczę. ;D Może uda mi się dodać wczesniej. ;)))
      I cieszę się, że jednak ktoś to czyta. ;***

      Usuń
  2. Ciekawie się zapowiada :)
    Na 100000000% będę czytać, a jeszcze będzie Nico to w ogóle wypas.
    Czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj. ;D Tyle czytelników. ;D Taki zaciesz.; )))
      Chyba nawet wcześniej dodam nexta. ;***

      Usuń
  3. Napisałam komentarz... I nie mogłam dodać, bo komputer złapał zawiechę... -,-
    No w każdym razie prolog genialny, świetny i ogólnie cudny *.* Wiem, bardzo ambitna i kreatywna wypowiedź xD
    Wskrzeszenie Nica *.* Posejdon zazdrosny... xD Poza tym, bardzo fajny pomysł na bloga ;D Co do poprzedniego postu dotyczącego postaci, się wypowiem w tym komentarzu: wszyscy bi? To znaczy okay, ale... kurde, ja sobie przez to masowe orgie wyobrażam xD Dobra, cofam to, nic na ten temat nie pisałam xD
    Swoją drogą, to zarąbisty wygląd bloga :D
    No i weny życzę i z niecierpliwością czekam na rozdział pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komputery tak mają. ;D Wiem z doświadczenia. XDDD

      Kreatywny, czy nie kreatywny. Nie ważne, ;DDD Ważne, że jest. ;)))
      I, że blog się podoba. ;D
      Wszyscy bi, ale to nie znaczy, że będą tak jakby chodzić z osobami tej samej płci. ;D Chociaż niektórzy tak. No i w końcu to przyszłość. Tolerancja i te sprawy. ;D
      Ale masowe orgie to też dobry pomysł. ;)))

      Dzięki za wenę.

      Usuń
    2. To znaczy nie to, że ja jestem nietolerancyjna, bo jestem (no błagam, inaczej bym przecież blogów o tematyce związków homo nie przeglądała xD)... No w sumie przyszłość... I teraz taka mi dziwna myśl do głowy przyszła, mianowicie Igrzyska Śmierci, ale takie, że herosi w nich udział biorą xD (tak bardzo przyszłościowe xD)

      Usuń
    3. Ech no przydałyby się Igrzyska, ale nie będę zrzynać. ;D Może wymyślę coś innego. ;***

      Usuń
    4. Wryje się. To ja chcem na takie Igrzyska!
      Zacytuje moją rozmowe z TheShirą:
      Ide zabijać Kapitola moimi wiedźmińskimi mieczami, runami i czarną magią. Do pomocy mam w plecaku Piaski Świentości i na plecach zwiadowczy łuk.
      xD Nawet napisałam tak jagby "Moje Igrzyska Śmierci" xD Taki Specjal.

      Usuń
    5. Igrzyska Herosów... xD
      A mi teraz przyszedł do głowy całkiem fajny pomysł, który by się nadawał do jakiegoś opka, ale nie mam pojęcia, jakby to napisać xD
      Post Scriptum (szerzej znane jako P.S.) : U mnie ciąg dalszy, jeśli kogoś to interesuje xD

      Usuń
    6. Ale Igrzyska Śmierci to taki zajebisty tytuł!
      Hue hue hue. Kiedyś zobacze. :)

      Usuń
  4. Jestem rypakiem vana.. Dobra stemp muj musku. *stabilizacja nauronów* No.. No.. No.. No.. No.. No.. No.. Bulwers i foch. Ni ma? Ni ma go? No well.. No.. No.. No.. No.. No ale!. No.. No tak no że no! No kurwa gdzie się po dupach ździuchla szlajała co?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Elizjum jest. ;)))
      A może zrobię coś podobnego do Igrzysk. ;***

      Usuń
    2. Ja chcem na Głodowe Igrzyska! xD You mader fucker! xD

      Usuń
  5. Mh... Szczerze nie mam weny na koma więc nie będzie ambitnie ;-----------; Przepraszam, przepraszam, przepraszam ;---------; po za tym jeszcze nie mam nastroju... ;w;

    Soooł.... Prolog jest zajefajny *-*
    Hades zawsze wymyśli aby wyszło na jego xD Nico ożywiony! Zaje... zajefajnie *o* Braciak ma szczęście, ot co! Jeszcze raz będzie narzekał, że go nie ma to walnę ;-;

    Zapowiada się zajefajnie! Czekam na nexta, weny życzę i pozdrawiam *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;D
      Spoko. ;D Grunt, że kom jest. ;D Tyle weny przychodzi. ;***
      Next będzie w piątek, a może nawet wcześniej. ;D

      Usuń
  6. Nie umiem pisać komentarzy, więc może powiem po prostu że czekam? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I widzisz? Już komentarz napisany. ;DDD Postaram się dodać w czwartek, a jak nie to w piątek. ;D

      Usuń